Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Τα Μεταγλωττισμένα Τραγούδια Του Γιάννη Πουλόπουλου




Δίσκος: Αγάπαμε (1977)


-Αγάπαμε (Julio Inglesias-Rafael Ferro-Πυθαγόρα)

-Φταίω Εγώ (Jacque Ferriere-Daniel Guichard-Patricia Cardi-Julio Inglesias-Πυθαγόρα)

Δίσκος: Για Σένα (1978)

-Για Σένα (Antonio Perez-Ricardo Cerrato-Πυθαγόρα)

-Αν Θα Χωρίσουμε Εμείς (Alain Barrier-Πυθαγόρα)

-Αν Δεν Είσαι Αυτή Που Είσαι (Ricardo Ceratto-Πυθαγόρα)

Δίσκος: Αν Γυρίσεις Αν (1979)


-Μόνο Κοντά Σου (Enrico Riccardi-Luigi Albertelli-Δημήτρη Ιατρόπουλου)

-Φύγε (Donna-Serge Lama-Σόφης Παππά)

Δίσκος: Δεν Ξεχνιέσαι (1980)

-Αγάπη Μου (Dario Baldan Bembo-Giovanni Conte-Σώτιας Τσώτου)

-Δεν Ξεχνιέσαι (Camilo Blanes-Σώτιας Τσώτου)


Δίσκος: Εγώ Για Σένα Τραγουδάω (1981)
-Υπάρχουν Κάτι Γράμματα (Ramon Arcusa-Manuel Calva-Ρόνης Σοφού)

-Σε Παρακαλώ (J. Miguel Gallardo-Θάνου Σοφού)

-Σε Θέλω Γύρισε (Maurice Jarre-Θάνου Σοφού)

-Τι Μεγάλος Καημός (Jose Luis Perales-Ρόνης 
Σοφού)

-Τώρα Που Σ' Έχασα (Sergio Endrigo-Θάνου Σοφού)

Δίσκος: Και Τώρα Πες Μου (1983)

-Ψάχνω Να Σε Βρω (Stevie Wonder-Ρόνης Σοφού)


Δίσκος: Όπου Πας Θα Πάω (1988)

-Ο Άνθρωπός Μου (G. Thibault-Ρόνης Σοφού)

Δίσκος: Γιάννης Πουλόπουλος (1991)

-Αθώος Και Ένοχος (Lucio Dalla-Εύης Δρούτσα)


Δίσκος: Φεγγάρι Άλλου Ουρανού (1992)

-Για Σένα Τραγουδώ (Nicolas Reyes-Τάκη Καρνάτσου)



Σύνολο τραγουδιών: 18


---- Απαγορεύεται η αναδημοσίευση υλικού από το ιστολόγιο---- 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου